1.gibi olanları kullananlar uzun vadeli hiç tavsiye etmiyor. Biz de daha yeni aldık ayak kısmı 1.deki gibi olanlardan tercih etmeniz bebek büyüdüğünde sıkıntı oluyormuş. Ayak kısmı 2.deki gibi daha serbest olanlar daha çok öneriliyor. Görüntü olarak 1dekiler çok sevimli ama maalesef kullanışsız