AtesAlininAnnesi benim doktorum alttan muayene yapmadı, sadece normal ultrasonla rahimin durumuna baktı. Alttan muayene edeceklerse de öyle zorlanan bir şey yok, sadece dikişlerin durumuna bakabiliyor ama 40 kontrolünde çok düşük ihtimal. Anca bir sıkıntınız varsa bakma gereği duyabilir doktorunuz.