Dyn Bu hastanede yakın zaman da doğum yapan oldu mu arkadaşlar hastane şartları doktor ve ebeler nasıl özel hastaneye gitmek istemiyorum
Unlukacar Canım ben buraya yakın oturuyorum ama şikayetim var sitesinde doğum bakımından çok şikayet okudum doğumu asistanlara falan yaptırıyorlarmış çok fazla şikayet okudum başka hastane araştır canım bence
Dyn Unlukacar hadi ya 🙄 dün doktor hanım dediki doğumu ebeler yaptırmıyor Nöbetçi doktor kimse o gün o yaptırıyor dedi
Unlukacar Dyn valla ben yorumlarda öyle okudum canım şikayetim sitesine bak yorumları okursun canım oradan çok kişi sıkıntı yaşamış
Unlukacar Başka yakın yerde devlet hastanesi bakabilirsin canım hastane yeni çok güzel tertemiz ama okuduğum yorumlar sıkıntılıydı canım