Mammimammi evet o kliniği duydum ama fiyatlar aşırı yüksek geldi. Her şey yolunda gidip bebeğim sağlıklı olursa da o paraları vermek istemiyorum açıkcası. Bir de bizim ailemizde doktor var, klasik şeylerde danışıp akıl alabileceğimiz. Rutin kontrolleri yaptırabileceğimiz uygun fiyatlı bir doktordan yana gönlüm o yüzden. İnşallah sağlıklı bir bebeğimiz olursa 🙏