brnr09 Canım planlıysa doktorunda onaylıyorsa çekinme bende hemşireyim 37 den sonra sıkıntı olmuyor çok şükür geçen sene oğlumuda 37+0 da doğurmuştum hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür doktorum 38 de alabiliriz dedi bende bayramdan önce istiyordum zaten en son 3 gün önce 3120 kg su vardı 😊🙏