Lfrgdn adetim 4-5 gün geçmişti, idrarda pozitif çıkınca ertesi gün kan verdim, 1070 ile öğrendim 4,5 haftalık falandı. Bi kaç gün sonra doktora gittim fakat daha doktora gitmeden sağlık ocağında takibimi yapan hemşire folik aside başlamamı söyledi. İlerleyen haftalarda iki farklı günde kahverengi damla şeklinde lekelenmem oldu bana o zaman progestan verdi doktorum önlem amaçlı. Umarım siz de 10 gün sonra kan verdiğinizde güzel sonucu alırsınız