esmacan29 Bayram yaklaşırken tecrübeli annelere birşey sormak istiyorum . Bebekte doğum lekesi oluşmaması için nelere dikkat etmeliyiz nelere dokunmamalıyız ?
Tugba_32 esmacan29 çilek, ciger, çig et,gül,siyah zeytin,nar, bunlar ilk aylar yenmemeli dikkat edilmeli
Edizinannesii musti28 Allahım her gün en az 2 tane yerim ve hergün en az 2 defa dokunuyorum bu gerçek olamaz demiiii😱😱
Rabiatrr Ben dokunduktan sonra eline yıkamayıp bi yerini kaşıdığın veya dokunduğun zaman leke olur diye duydum ama yemekte sıkıntı olduğunu hiç duymadım
Gizemito Yaa Allah aşkına böyle bir şey mümkün olabilir mi? Şeftali yiyince çocukta leke mi olacak? Ya da çilek yapmayın hanımlar lütfen ya 🤦🏻♀️
Eemmyy Gizemito çok çok saçma bencede. Zeytin, wişne, şeftali’çilek hergün yediğim şeyler. Hiçte öyle düşünmedim duymadım bile. Sanırım benim bebeğim komple lekeli olucak😀😀
kubraersin50 esmacan29 bunlar batıl seyler bende çok tereddüt ediyordum yerken bazı seyleri ama insan ne kadar dikkat edebilir ki 9 aylık uzun bi süreç doktoruma sordum bu soruyu güldü öyle birsey olabilir mi dedi 🤷♀️İçimiizi ferah tutalım Allah’ın izniyle olmaz birsey
Sulemsi10 Cilek ve ciğer diye biliyorum ayrıca yiyince değil meyveye dokunup daha sonra biryerine değdirince oluyormuş yemekle alakası yok .😇
Misssimsek esmacan29 gebeligimde ciğer de yedim ete de dokundum. Çilek yedim gül.kokladim. 14 gün oldu doğum yapalı oglumda çok şükür leke yok canım. Bunlar biraz hurafe gibi.