naz0145 çok teşekkür ediyorum canım yorumun için içimi rahatlattın.
Demek ki normal her gebenin başına gelen durumlar 🙏🏻 Psikolojik olarak panik yapıyorum, bebek büyüdükçe çok normal aslında mantıklı düşünülürse bir can içimizde…. hayırlı sağlıklı gebelikler doğumlar olsun inşAllah hepimize kızlar🌺