begumizmir evet bulantılarınız falan da varsa gerçekten devamlı ilaçtı vitamindi almak da zor oluyor haklısınız. Ama burda en önemlisi ilaç kısmı. Onları atlamamak çok önemli. Takviyeleri de bir şekilde alabildiğiniz kadar alırsınız çok büyük eksikliğiniz yoksa, doktora tekrar bi danışın bakalım ne diyecek. Benim de doktorum hep vitamin yaZdı. Benim midem o kadar kötüydü ki vitaminleri içmeye çalışırken öğürdüğüm için yediğim şeyleri kusmayayım diye vazgeçmiştim vitaminlerden. Alabildiğim zamanlar alıyordum. Yüzde 90 ı elimde kaldı diyebilirim. Doktora söyledim sonra. Olsun öyle bi akımda var bazı doktorlar da hiç takviye vermiyor bir şey olmaz demişti. Ama benim depolarım doluydu hamile kalmadan önce. Düzgün de beslenen bir insandım. O yüzden sizin değerlerinizin nasıl olduğu önemlidir muhakkak doktora danışın.