Ao763
Söz konusu burda benim eminligim degil sizin cunku siz emin olmadığınız icin post açma gereği duymuşsunuz ki doktorum cok emin konustu diyorsunuz ama hala sorguluyorsunuz. Neyse bana gelincede özel hastaneye gitmeme rağmen 16 haftayı bekledim ki doktorda gösterdi icin emin oldum sizin gibi karmaşayı yaşamamak icin. Ayrıca bizim icinde cok onemli değildi kız veya erkek olması belkide o yüzden 12 haftalarda acaba cinsiyeti nedir diye sorgulamaya gerek duymadık ki o haftalarda daha kesin olmadığının bilincinde olmamız 16 haftaya kadar bizi bekletti. Allah gönlünüze göre versin.