Inci20192021 Haftada ilk kanamam olmustu baya fazlaydi Doktorum herseye hazirlikli ol dedi ambulansla hastaneye götürdüler plasentam cok asagidaymis dinlenmem gerekiyormus agir is yapmicakmisim.suanda 14. haftadayiz yine kanmam basladi birazdan Doktora gitcem ne olur Dua edin bizim icin bebegime birsey olmasin 😔🤲🏻
Snszasla Inci20192021 allahım korusun seni ve bebeğini canım inşallah birşey olmaz sağlıkla ilerler dualarım seninle 🤲🏻
MYstryy Inci20192021 Allahım sifa versinn saglikla almayi nasip etsin seni o kadar iyi anliyorum ki 6.haftadan beri siddetli kanamalar gecirdm o tedirginlik korku onunu gorememek nedir cok.iyi biliyorum.
Umutluuu Inci20192021 Rabbim sağlıkla sıhhatle 9 ayı tamamlamanı nasip etsin inşallah. Benimde eşi aşağıda olduğundan 7-10 haftalar arası yoğun kanamam oldu. Şimdi biraz çıkmış yukarı ama genede hiç bir iş yapmıyorum. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah 🤲🏻🤲🏻
Inci20192021 Cok tesekür ederim insallah kötü birsey olmaz aklima kötü birsey getirmek istemiyorum positif düsünmek istiyorum.
Umutluuu Samiraa var çok şükür ablam gelip gidiyo. Kayınvalidem de yemek yapıyo sağolsunlar. Sabah kahvaltıyı bile eşim hazırlayıp kaldırıyo.
Inci20192021 Allah razi olsun hepinizden. Esim sagolsun yardim ediyo. 1 yasinda kizim var esim herseyi ile ilgileniyo sen iyi ol yeter diyo ama herseyide ona birakmak istwmiyom biraz zoruma gidiyor kizimla bile dogru dürüst ilgilenemiyorum😔
Umutluuu Inci20192021 ben 2 gün önce gittim 12 haftalığız. O zaman sorduğumda yukarı çıkmış biraz kanamanın olmamasından da anlarsın dedi doktorum.
Inci20192021 Sükürler olsun plasenta biraz yukari gitmis ama yinede dikat etmem gerekiyor. Hersey yolunda ama sol tarafimda agrim oluyor asagiya dogru baski oluyo ama ayaklari ordaymis o yüzden dedi. Insallah kisa zamanda düzelir hersey 🤲🏻