cigdemoktav Benim doktorum şeker yüklemesini önermiyor bende onun dediklerine uysam mı uymasam mı bilemedim bi kesim önemli diyor diğer kesin önemsiz 🤷♀️🤷♀️
Esraugur2310 cigdemoktav Ben yaptıracağım ilk hamileligimde de yaptırdım ikinciye hamileyim 22 haftalik olduk 25. Haftada yapicak doktorum
Sevdiss_17 cigdemoktav ben ilk gebeligimde yaptirmadim doktorumda asla zorlamadi sadece acliga tokluga bakti bu gebeligimdede yaptir.iycam
cigdemoktav Esraugur2310 öyle bir doktorum var ki aşıyı bile önermiyor hep beni ikilemde bırakıyor böyle 😳
RabiaMG cigdemoktav ben yaptirdim yuksek cikti diyet yapiyorum. Hem ozele hem devlete gidiyorum iki doktorumda yapilmasi gerektigini soyledi.
cigdemoktav RabiaMG ay iki doktorun mu var ne güzel bende farklı bir doktora görünsem hep böyle ikilemde kalıyorum
Aselyagmur cigdemoktav bence yaptır bende yaptirmicaktim ama son anda yaptım ve iyiki de yaptım şekerim vardı
Esraugur2310 cigdemoktav Doktorum aşıları bile kesinlikle yaptırmamı söyledi. Her doktorun düşüncesi farklı neye göre karar veriyorlar bilmiyorum.
Grimsi cigdemoktav Böyle bir doktora denk gelmeyi cok isterdim bence çok şanslısınız. Uzun süren araştırmalarım neticesinde bende kesinlikle aşı yaptırmayacağım .Tabi ki herkesin kendi fikri siz ne dusunursnuz bilemem 😊 Hangi sehirdesiniz acaba doktorunuz kim
Hilalkrmzkn cigdemoktav aşıyı önermemesi çok güzel çocuklarımıza içinde ne olduğunu bilmedğimiz virüsleri yüklememeliyiz bence ben kendime ve çocuğuma hiç bir aşıyı yaptırmama taraftarıyım
RabiaMG cigdemoktav devlete gidiyordum canimda virus olunc bide dusuk riskim oldu suan erken dogum riskim var o yuzden ozelede gidiyorum. Ben kilo almadigim halde seker yuklemesi var dedi iki doktorumda yaptrmami istedi
Dilos1645 cigdemoktav ben yaptırmadım doktorumda gerek duymadı ki sürekli şekeri düşen biriyimdir hipoglisemi var çünkü bende ona ragmen gerek duymadı doktorum