Eminemasalduru Anneler benim geçmek bilmeyen bulantılarıma bu dönemde birde iştahsızlık eklendi sizde de oluyor mu ?
Betim Eminemasalduru ben de 36 artı 5 im ama iştah kaybı oldu bende de biraz şaşkınım bu duruma sabah uyanınca da mide bulantım çok az oluyor sonra geçiyor kahvaltı yapınca. Gebeliğin başından beri hiç bulantı yaşamamıştım ben bu arada
Eminemasalduru serpil8 bende gebeliğimin başından beri var canım ama iştah kaybım çok oldu bebişler bu dönem kilo alıyor dediklerinden dolayı endişeleniyorum
Eminemasalduru Betim bende canım bebekler bu haftalarda kilo aldığı için endişe ediyorum yoksa bizim için ama bebekler için öyle mi bilemiyorum 🤦♀️ ve benim bulantılarım gebeliğimin başından belli var