Aylinshn Merhabalar 🤗 az önce doktordan geldim 38+1 im çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi yürüyüş hurma squat çek açılman olursa bayramdan önce doğurturum dedi normalde 6 Ağustosa denk geliyo açılma ve sancı olması için napabilirim bayram gelmeden🤔
yefeninannesi Aylinshn sizinle aynıyım bende yürüyüş yapmaya pilates topunda hareket etmeye çalışıyorum bende tam 38+1im
Gzdk1 Bende aynı durumdayım yürüyüş falan yapıyorum ama bir değişiklik yok gibi kanala bile girmemiş daha 😊gelmeye niyeti yok oğluşumun 👶🏻 Keyfi ne zaman isterse öyle gelecek sanırım