Kızlar merhaba adetim 5 gün geçiyor.2 gün önce İdrar testi yaptım Çift çizgi net şekilde çıktı.dün de kan verdim 35 çıkmış.doktora gittik bugün değer çok düşük dedi pazartesi birdaha kan ver ona göre sağlıklı gebelik yada degil diycez dedi.şimdi sorum ben hamilemiyim degilmiyim anlamadım bukadar küçükse idrarda hemen çift çizgi çıktı hatta resimde yükleyeyim.böyle olup hamileliği devam eden oldu mu acaba