Seray123 Sağlık ocağı yapıyormu bilmiyorum ama yapıyorsa yaptır tabi ki , bak benim de son dönemlerde ödemim çok olmaya başladı tuzu kesmeme rağmen,tansiyonumu takibe aldım bazen yükseği de görüyordum ,doktoruma söylediğim de hemen idrar tahlili istedi bi bakalım olmazsa 24 saat idrar bakarız dedi şükür idrar testim hep temiz geldi ,yani demek istediğim gebelik zehirlenmesi sadece ödeme bağlanamaz yazık zaten canın sıkkınmış birde bu üstüne 😏 sen tekrar başka doktora da görün istersen ihmal de etme ..