Ftmgrz doğumdan sonra 3 ay bebek pusette (ana kucağı olarak geçiyor bazı yerlerde) bindiriliyor arabaya anneye dönük emniyet kemeri ile bağlanıyor, sonrasında benim çevremde 1,5 yaşına kadar o puseti kullanan var (çocuğu iri olmasına rağmen) yani ben de öyle yapmayı düşünüyorum. Bebek arabası olarak chicco duo alıp onun pusetini sığabildiği yere kadar oto koltuğu kullanıp sonrasında normal koltuk alacağım😊