Senaapydn Gebelikte lekelenme ya da kanama normal kabul edilmemektedir genelde. Doktorunuza başvurun lütfen. Olası bir sorun varsa erken önlem almak en iyisi. Her gebelik kendine özgü birinin lekelenmesi olur bişey olmaz birinin olur. Böyle hassas konularda buraya sormak yerine doktorunuza sorun lütfen.