Mamyr Kızlar bu duphaston kullananlar yani ben yumurtlama takibi yapmıyorum gün aşırı iliski adetin 15. Gunu başlıyorum inşallah bu ay güzel şeyler olur. Kullanan ve memnun olanlar Var mi acaba tecrübelerini anlatirsa
sdadcr Mamyr 5-6 ay kadar sürekli kullandım sürekli gecikme yaşıyodum hamile kalmadan son 3 ayıda inofolic kombi başladım çok şükür hamile kaldım yarın da doğumum var ☺️
Gizemnaz_ Mamyr canim ben adetin 15.gun baslamistim ilac biteli 7 gun oldu adet olmadim test yaptim negatif bakalim olurum herlde bir iki gune
Gizemnaz_ iyimserr cnm ya sende 14. Gün kullanip ve ilacin bittikten 4 gün sonra oldun demi benim bugun 8 gun oldu biteli olmadim hala sen belkide erken oldugun icin 2 gün sürdü
iyimserr sdadcr benm adetim de duzensiz o yuzden verdi 🤷🏻♀️ hayırlısıyla kucagınıza alırsınız insallah
nurseliny Duphaston tam olarak ne işe yarıyor, sadece adet düzensiLiğinde mi kullanılıyor acaba , burda bikaç postta okumuştum daha önce duphastonla hamile kalabilen kişileri ?
Mamyr nurseliny hamile kalmaya değilde adet duzenliyo gebelik te olabiliyo o sırada olursada tutunmasına yardımcı oluyo
Gizemnaz_ iyimserr sende benim gibi kullanmistin adetin 14. Gunu ve ilac bitince 4 5 gun sonra oldum demistin.. ben bide kiloda verdin ilac da ictim sence geciktirme ihtimali varmidir bu ilacin yaa