Waitingforgodot Afedersiniz tuvalete oturunca kesenin indigini gorebiliyorum.henuz 9 haftaligiz benim gibi bu durumu yasayip saglikli bi gebelik geciren var mi? Veya bu durum bir probleme yol acar mi? Ya da zamanla kese yukari cikar mi? Kanama veya lekelenme yok.
Umutluuu Waitingforgodot nası görüyosunuz bende anlamadım. 12. Haftaya kadar zaten kese aşağıda olur büyüdükçe yukarı çıkar ☺️
Waitingforgodot Kabizlik sorunum var ikindigimda vajinadan sarkan yuvarlak bi kisim var. ne olabilir acaba? Ben de emin degilim 🤷🏼♀️🤷🏼♀️Esi olabilir diye dusundum bazilarinin asagida olabiliyomus?
Pnar58 Waitingforgodot yok canım ya o kese değildir öyle mudara duran bişi değil oraya kadar inse Allah korusun düşer zaten genede sen kabız olma ve ıkınma
spaceship Waitingforgodot vajinanızın içerisindeki çıkıntılı kısımlar olabilir. Kese oraya kadar inmez diye düşünüyorum.
Umutluuu Waitingforgodot eş aşağıda olsa zaten yoğun kanamanız olur. Genede ıkınmayın kabız olmamaya çalışın ☺️
yba Waitingforgodot öncelikle şimdi eş denilen şey plasenta oluyor. plasenta kesenin kese ise rahimin içinde olur. Yani büyük ihtimal değildir. Bir de rahim ağzı bebeği enfeksiyon ve dış etkenlerden korumak amaçlı kapalı olur. O haftalarda ortalama 5 cm kadar bir kapalılık. Yani kesenin aşağı inmesi mümkün değildir. Ancak zaten haftanız gereği kese(rahim) kasık bölgesinde. 12 hatta özellikle 16 haftadan sonra büyüyerek yukarı doğru çıkacak. Ama yine de bu düşüncenizi doktorla paylaşın belki başka bir durum veya enfeksiyon tarzı bir şey vardır.
Waitingforgodot Pnar58 ben de bilemedim daha ilk hamileligim, tesekkur ederim insallah ciddi bisey degildir🤗
Pnar58 Waitingforgodot inşallah canım bende ilk gebeliğimdeyim birde tüp bebek okadar kabızlık sorunu yaşadım ki neler yedim içtim geçmedi dublach diye bı şurup verdi o çok iyi geldi 😊