38+3 üm yarın sabah sezeryan olacam çok heyecan ve stres var 😏ilk doğumum benim bebek biraz kilolu bende minyon yapılı olduğum için doktorumla sezeryana karar verdik normal yapmak isterdim ama iki haftadır bekliyoruz bebek gelmedi. Doktorum daha fazla beklemesi zararlı olabilir dedi ve yarın doğumum başlayacak aşırı heyecanlıyım 😊