Minigimm2020 Zeyha1 ama pardon ben 27 haftaligim ama doktorun bilgisiyarinda 27+5 gozuktugum icin geride dedi
moonmoon Ben iki gun önce doktora ugradigimda “Karnimda gerilme oluyor. Bu normal mi?” diye sordum. O da “Her tarafinda mi?” dedi. Ben “Hayır” dedim. O zaman sıkıntı olmayacağını söyledi. Böyle bir şey mi sizinki de? 32. haftadayım.
Ezgieknci Merveardabayram yani genelde sabah kalktığımda yemek yiyene kadar hareket yok ama gün içinde 15 dakikada bir kendini hissettiriyo
Ezgieknci Zelliss göbek deliğinin üstünde falan mı sizinde doktor normal dedi bana mesaj attığımda ama pazartesi gidince bakıcaz neden oluyo diye bayadır kontrole gitmedim çünkü
Zelliss Ezgieknci göbek deliğimin yan tarafında kızım sürekli orada normalde hep sol kaşığımdaydı canım bazen sertleşiyor dayıyor 30 haftadan zorlaştı hamilelik 🤔
Ezgieknci Minigimm2020 doktorun ne diyosa o doğrudur kilo sağlık belirtisi değilki gebelik şekerim yok ama bende bi anda kilo aldım bebekte alıyo doktorum bize 3 kilo çocuk yeter diyo ama bilmiyorum nasıl normal doğum yapıcam
Minigimm2020 Ezgieknci 2 bucuk doğan bebekde 4 kilo doğan bebekde sağlıklı bize gore diyoda iste . 3 iyi bence ama dediginiz gibi o ordan naail cikacak
Merveardabayram Ezgieknci bende 3600 le oğlumu doğurdum 3800 den sonrası sezeryan demişti ama öyle tontiş te doğmadı yani kemik ağırlığı daha çok tu boyu 53 cm Di normal Bi bebeydi bana göre 👶
DamlaNur29 Duru3333 75likte 1.saat 216 cıktı ama 3 doz insilün yapıyorum günde bi kez suan iyi gidiyor değerlerim 2 de fayda etmedi ama 3 de etti doktor ertesi gün eğer dısarı cıkıcaksan kaçamak yapıcaksan 4 doz vur dedi siz insilün oluyomusunuz
Minikmucizem3 Zeyha1 Nasıl yani 27 haftadan itibaren gitmedinmi hiç 31 hafta oldun ve haftaya gidiceksin yanlışmı okudum
Ezgieknci Minigimm2020 yani o yüzden hiiç kilosuna takılıp da moral bozma kız kardeşim 4 buçuk kilo doğmuş nefessiz doğmuş tbi şimdi yaşıyo 20 yaşında ama bununla da sınanmak çok kötü olurdu 🤭
Duru3333 DamlaNur29 ben diyete başladım 2 gün değerler çok düşmedi 165-160 Felan çıkıyordu 1. Saat sadece 2 gün sonra diyabet hemşiresi insilün başlayacaktı daha yeni diyete başladım diye kabul etmedim. Sonra diyetle düzeldi tokluk 120 110 Felan çıkıyordu ama bu ara canım ekmek çok nadir karpuz dondurma istedi ara sıra yedim şimdi yine 160 155 kere yükseldi değerlerim çok yüksek değildi çok dikkat edince düzeldi şimdi yine az biraz yükseldi bilmiyorum artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım az kaldı diye kendimi teselli ediyorum 33 haftalığz. Bebekte sorun var mı sizin suyu gelişimi Felan
Anneolacagimben Merveardabayram neden yarışı kabul etmediniz ciğer geliştirici kötü birşey değil ki tam tersine çok iyi
Merveardabayram Anneolacagimben tamam iyi ama 20 dakıka lık nts sonucu telaşa verdi ortalığı 1 saat yatsam nts de dediğin doğru hemen vursun yatırsın bak bugün hiç yok sancı. Artık Dr lara da güvenemiyorum bidaha olursa Ke Di Dr uma gidicem
DamlaNur29 Mom47 canım açlık 95 tokluk 140 diyor bi coğu doktor sana kim dedi 105 160 diye kendi doktorun mu her doktor farklı görüş veriyor gerçi ama benim diyetsiyen 140ı geçince hemen geçmesin diyor insilüm olmasa cıkar 140 üstüne zaten yediğimde cıkıyorda
Mom47 DamlaNur29 bana da doktorum söyledi, ben insülin kullanmıyorum 140 üzerine çıkmamasına da özen gösteriyorum zaten. 🤷♀️
Mom47 DamlaNur29 dahiliye doktoru bu rakamları veren, kadın doğum ya da diyetisyen değil. Hepsine ayrı ayrı gittim, diyetisyen liste hazırladı, dahiliye bakıyor ölçüm sonuçlarına
Mom10 Merveardabayram gecen hafta benimde karnimda sanci gibi dertlik gibi bisey vardi korktum erkenden sanci diye ama cok sukur ki degildi doktora gittigimde magnezyum vermislerdi. bu arada hamile anneler kalp atislariniz ne durumda benimki en dusuk 107 :(
Zelliss Ezgieknci hahaha kesinlikle canım heyecan doruklarda geçmiyor sağlıkla gelsinler Bebişlerimiz inşallah 🤩🥳☺️
Minigimm2020 Ezgieknci tabikide oyle 😊 rabbim herkezin bebislerine saglik sihhat nasip etsin insallah 🥰
DamlaNur29 Mom47 valla 105 160 ise ben kendimi bosuna üzüyorum bazen 150 160 cıkıyor eğerki yersem kaçırırsam bana 140 diye diretiyor diyetisyen ve dahiliye ama dediğim gbi doktor eğer bi gün önceden kaçamak yapıcaksan 4 e cıkar dedi insilünü