SalEz ben çikolata ve vişne suyu tüketip girdim ama göstermedi doktoru çıldırttık biraz 😄 doktor sürekli asistanına çikolata ver su ver diyip durdu. Şeker komasına girdim üst üste dünyanın çıkolatasını yedim ama yine de göstermedi dizlerini.kafasına çekip durdu, sabah 10da girdim ama sürekli yürütmüş yap gel yemek ye gel diye diye anca 2 den sonra bakabildi defalarca yatıp kalktım ultrason sedyesine 😄 bebek kendini göstermek istemiyorsa göstermiyor canım ne yaparsan yap 😊 bir de benim bebeğim 3ten sonra inanılmaz hareketli oluyor, sabah ile ikindi vaktine kadar nerdeyse hiç hareket etmiyor çok zorlandık 1 bucuk saati geçti toplamda ultrasonumuz😊😍 umarım gösterir canım 😊🎈