Kızlar 35+4teyiz dün geceden beri sağ kasığımda aşırı derecede ağrı ve batma hissi var yatağın içinde dönerken bile bıçak saplanıyor sanki çift rahimli olduğum için erken doğum riski olabilir demişti doktorum yarın kontrolüm var ama iyice tedirgin olmaya başladım aranızda yaşayan var mı?