Ftma4 Merhaba kızlar ben dün adet oldum ve çok kötü sancım var nasıl hafiflete bilirim lütfen yardım edin 😔
NaimeYilmaz Ftma4 Yürüyüş Hamileyseniz ya da emziriyorsanız parol (bana sadece apranax fayda ediyor) Hafif beslenmek Bol su Uyumak Ilık duş Her ay inanılmaz ağrım oluyor. 🤦🏼♀️
MehZey Ftma4 bı kupa suya bir tatlı kaşığı kekik bunu kaynatıp için insaAllah faydasını göreceksiniz benim de kistim vardı fazlasıyla sancım oluyordum ilaç kullanmayı tavsiye etmiyorum kesinlikle 🙏🏻
Duyguscuk Ftma4 Çok sancılı olurum ben de, Ponstan Forte kullanırım yıllardır, bir tek o iyi gelir benim ağrıma.
elif00000 NaimeYilmaz yanlış anlamayın ama apranax içmeyin içeriğinden kaynaklı baya ağır bir ağrı kesici doğal bitki çaylarını kullanın derim rahatlamak icin
8152 @Ftma4 sıcak su torbası alıp yatıp uyumak başka bişey yapmamak benimde çok olurdu tabi ben bir de dicloflam diye ağrı kesici kullanırdım ilk gün 2_3,tane net içerdim ağrım çok olurdu