Kizlar şimdi ben 4 aylık hamiletim
Çalışıyorum normal şartlarda doğum parası alabilmek için olan 1 sene içinde 90 gün şartı uyuyor diğer şart ise rapor alırken sskli olmak
Ama ben Su an işten ayrılmak istyrm
İşten ayrilsamda 7 ayın son haftası rapor alırken sşk gostersem olurmu acaba bilgisi olan varmı ?