EdanurZ Kızlar 13+2 haftalık hamileyim karnım kalp gibi atıyo dıştan görünüyo hani ultrasona koyulan yer var ya orası bebekten dolayı mı acaba 🤔🙈 sizde oluyor mu ?
Minikfasulyem26 EdanurZ bu haftalarda bebek hareketi icin cok erken canm damar atmasi oluyo o genelde.
Elnuva92 Olamaz bence bağırsak hareketidir. Heleki dıştan bebeğin belli olması 24 haftadan sonra bence
EdanurZ Elnuva92 Minikfasulyem26 Tugce1803 anladım kızlar ama şimdiye kadar hiç öyle görünmüyordu dikkatimi çekti ilk gebeliğim o yüzden tecrübesizim bu konularda 🙈
EdanurZ Fatmaaljd ama daha küçük değil mi hıçkırık içib 13 haftalık daha bilemedim dıştan kalp atıyo gibi görünüyor 🥰
Sermec27 EdanurZ gebelikte kan fazla pompaladıgı için o şekılde nabız atması cok normal bende de 8 10 hafta arası olmuştu hareket için cok erken hele de dısardan belli olması için
Sevgiarf Damar yada bağırsak hareketidir bence çünkü bebek hareketi için çok erken bide dıştan görünmesi çok zor 13 haftalıkken