Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 13 günlük sarılık nedeniyle devlet hastanesi nde yer olmadığı için özel hastaneye sevk edildi bebeğimin sarılığı ni yenidoğan yoğun bakım da tedavi ediyorlar ama bebeğimi bana kesinlikle göstermiyorlar doktor sadece video atıyor buna da çok şükür tabi ama bebeğimi görememek çok kötü bebeği yoğun bakımda olup görebilen var mı bana bu sürec çok savma geliyor annesi olarak 1 dakika olsa bı görebilmem lazım 😔