Gulo8984 augmentin 1000 mg. bende kullanıyorum şuan yarısı bitti. Ciddi boğaz enfeksiyonum vardı şimdi azaldı şükür, doktor kontrolünde kullanıyorum tabiiki. Artık baş edemez haldesin ciddi enfeksiyon dolu dedi kbb, susuz kalcak diyede korktum çünkü su içsem bile öksürmekten midem kalkıyodu sürekli. Ama bitene kadar kullancakmıyım doktora yarın sorcam, bikaç gün daha kullansam yeterli olur mu sorcam. 16.haftadayım bugun. Şu durumda tedavinin sonu dediğimiz ilaç bitene kadar durumu geçerli mi bilemiyorum.