Merhaba arkadaşlar sizlere bir şey sorcam 18+4 haftalık hamileyim birkaç gündür idrara çıkarken kasıklarım patlayacak gibi ağrı yaşıyorum dün gece daha da şiddetli oldu sırt ve belim de ağrıdı bir süre sonra geçti ilk haftalar idrar yolu enfeksiyonu vardı ondan mı bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı kontrolüme daha var korkuyorum açıkçası bi fikir verir misiniz🙏🏼😔