Arslaan_-_68 hee biliyorum canim. Okuyorum buralarda hic alttan muayene edilmiyor Türkiye de ben 5. Haftamdan beri ediliyorum her muayenemde 😬 en son gecen hafta hastanede dr baktı herhangi bi iltihab birsey varsa dogum oncesi antibiyotik tedavisi için bidahaki randevuyuda 30 temmuza verdi zatrn tahmini dogum tarihim o gün hayirlisiyla gelseydi.