Aysenurozkann Merhaba hamişlerimmm 🎀🎀 17+2 olduk Detaylı ultrasona gitçem bayram sonrası önereceğiniz memnun kaldığınız özel varmı ? Ali İpek doktoru çok övdüler ama sizlerde tecrübeliyseniz yazar mısnz ❤️👼🏼👼🏼
gizem-58 Aysenurozkann 390 TL ben gittiğimde 19+5 falandık şimdi 30+6 olduk baya oldu gideli etlik Zübeyde ye gittim beyninde kist olduğu söylendi bende inanmadım hemen özele gittim Sinan hocaya İyikide gitmişim geçer bu dedi beyin boşluklarıda olabilir dedi 4 hafta sonra tekrar git ayrıntılıya dedi Sivas’da geldim girdim şükür birşey kalmamıştı 🥰
Gozdearslanf Aysenurozkann sinan tan a gittim cok memnun kaldik esimle. 1saat 10dk sürmüştü 🥰 son fotografimjz cok guzel cikinca arti fotoğraf bile verdi❤️
gizem-58 Aysenurozkann devlet hastanelerinde öyle ya iyi bir doktora denk gelmek lazım oda şans işi 😬🤦🏻♀️
Gunsss Aysenurozkann 500 TL, 45 dk falan sürüyor tek tek anlatıyor herşeyi hatta bizimki inatçı yüzünü göstermedi onu görmek için baya uğraştı. CD rapor resim ve resimlerin whatsaptan dijitallerini yolladı