zohreeeee Kizlar beni bazilariniz taniyosunuzdur post acmistim..bugun adetimden 1 gun gecti bu sabah test yaptim 2 dk sonra cokmu cok silik cizgi cikti adetden bi gun gecti sonucta biraz belirgin olmasi gerekmezdimi??
Uykulugebe zohreeeee aslında HCG değerine göre belirginlik de degisir. Hamilesin o kesin ama HCG değerine baktır kan ver 2 gün arayla. HCG deki artış düzenli mi değil mi ona bakarlar
Hayalim_s zohreeeee adetinizin üstünden en az 7 gün geçmesini bekleyin benim hormonlarımdan dolayi test yaptığım zaman ikinci çizgi hep silik çıkıyordu
zohreeeee Gizemlermi dun sabah yaptgm testde ama hic silik bile cikmamisti aksam yaptim cikti bide bu sabah
3melekannesi23 zohreeeee hamilesin benim de aynen böyle idi hatta ben hamile olmadığımı düşündüm sonra geç döllenme dedi kız kardeşim gittim ultrasonda görünmedi kanda çıktı değer düşüktü giderek yükseldi
Ates2020 zohreeeee var canım ama çok yeni yani yumurtlama günün de hamile kalmışsın bir kaç gün sonra kıpkırmızı olur
Ates2020 Ben adet günüm de yaptım sabah idrarıyla çıktı hemen öğlen yaptım pembe silik çıktı mesela ondan söylüyorum
zohreeeee Ates2020 benim adetim dundu sabah idrariyla yaptim hic bi sey cikmadi silik bile cikmadi bi tane daha testim.vardi uzerinden 4_5 saat gecti onu yaptim gozle gorunen bi silik cikti bu sabahda boyle oldu yani kaldim mende 4″5 saat once hic bi sey yok sonra var🙄
Gedonas17 zohreeeee benim adetim geçtikten 1 hafta sonra böyle çıkmıştı ondan sonraki 1 haftada netleşti geç döllenme olabilir😊
zohreeeee Uykulugebe kesin dediniz ya o icime bi umut verdiniz yaa😍😍İnshallah bende inanirim hamile olduguma cunki cok denedik olmadi simdi inanamiyorum🥺