Havvacnts içinizi ferah tutun, ben de normal olduğunu defalarca doktorumun belirtmesine ragmen hep aklımı kaçırır gibi oldum… Ama doktor bakti sonra, rahim hızlı bir şekilde büyüdüğü için çatlamalar olurmus ve içinde kanama alanları oluşabilirmiş . Işte o kanama alanları da dışarı atılırmış haliyle böyle yavaş yavaş… Ama tabiki doktorun görmesinde fayda var en doğruyu o soyler.. ben sadece çok panik olmayın diye söyledim. Bana şunu söylemişti.. taze kanama olduğunda gelin yani kıpkırmızı bir kanama dedi… o zaman bile dedi ki destekleyici bir tedavi başlatırız dedi.. Yine korkutmadı yani öyle hemen pat diye olacak şeyler değil dedi… deidgim gibi içinizi çok bunaltmayin, çünkü sonra insan hiç kendine gelemiyor, ben yaşadım… benim de 9+2 henüz… ister istemez insan yöneliyor olumsuza ve endişeleniyor ama bunu biraz daha geri plana atmak lazım.. atmaya çalışmak en azindan🙏🧿🧿🧿