Kızlar 18. Haftadan beri ayaklarım sisiyordu önce devlet hastanesi normal dedi ama ben şüpheleniyordm çok erken başladı diye bi magnezyum verip yolladı azaltsin diye idrar falan istemedi sonrasında hiç inmedi gittikçe artti bi de bunun yanında 3 haftada 4 kilo alınca iyice korkmaya başladım başka hastaneye gittim 24 saatlik idrar istedi kan alDi bu kadar erken haftada böyle bi durum yaşayan var mı çok moralim bozuldu korkuyorum bi şey çıkar diye :((