Bcsahat Günaydınn bu iki hareketi nasıl ayırıyorsunuz? Göbek deliğimin alt tarafında, sağda solda sırtüstü yattığımda hissediyorum bi şeyler ama 🤷🏽♀️
MYstryy Bcsahat ben ayirt etmiştim cok farkli bir his cunku balon patlar gibiydi hafiften 17 haftalikti . Assagida hissetmistm bide
MS-2190 Meraba güzel hamişler ben 19 haftalığım ve hala hissetmedim bebeğimin hareketini çok üzülüyorum kendimi suçluyorum yeterince beslenmiyorum heralde diye ne zaman hissederim sizce ilk gebeliğim😔