Kimyon Adet olduğunda yada kimyasal gebelik geçirildiğinde beta hcg hemen düşer mi? İdrar testinde silik çıkmaya devam eder mi?
YenidenAnneOlmak Kimyon beta düşmeye başlayınca ben tekrar test yapmadım. Zaten Dr kimyasal olduğunu söyleyince adet olmayı bekledim.
Serrax Kimyon kimyasal geçirdiğim ay 2 günde bir kan testi istedi doktorum. Dış gebelik olabilir diye. 352 den 60 a kadar 2 hafta geçti. Zor bir süreç durmadan kan vermek. 60 dan sonra bıraktım artık düşmüştür diye. Ki 2.reglimi bile oldum o sıralarda
damla_1 4532 den 26 ya düştü. Ben çok baktırmadım 3 kere baktırdım zaten kanama olup bittikten sonra adet olmayı bekledim bence sık baktırmaya gerek yok
damla_1 Ögrendigimde 525 di.4035 e kadar yükseldi sonradan maalesef 7 haftada kimyasal olarak sonlandı
Kimyon damla_1 kimyasal gebelik kanaması normal adet şeklinde mi oldu? Minik kahve rengi akıntılar şeklinde mi?
damla_1 Normal adet kanaması gibi sadece bir iki gün biraz ağrılı oldu ama öyle korkulacak bir kanama ve sancı olmadı
Kimyon damla_1 benim normal adet gibi olmadı 6 gündür lekelenmelerim var oda 1 2 damla sadece 1 gün çok yoğundu oda adet gb değil wcye girdiğimde peçeteye yoğun geliyordu.
Ilkhamilelik Benim 200 den düşmüştü. Normalden daha ağrılı Bir adetim oldu ama abartılacak kadar değildi. Beklenen adet tarihimden 10 gün sonra adet oldum.
Kimyon Ilkhamilelik kimyasal gebelik geçirenler galiba normal yada daha fazla miktarda adet oluyorlar. Benim de adetim 5 gün geçiti 6 Gün lekelenmelerim oldu normal adet olmadım günlük ped yetti