UrasEgeninannesi Minikannesi00 Sağlıkla kucağına almak nasip olsun. Allah ağrı acı göstermesin 🤲🏻❤️ Hayırlı evlat etsin bebişini de ❤️
26_26_26ggg Minikannesi00 Allah yardımcınız olsun cnım Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🤲
Tugcozturk Minikannesi00 bende gidiyorum birazdann sağ sağlim kucağımıza alalım bebişleri inşallah 🥰🥰
BabyHazel Sag Salim alalim insallah bende oglende giricem acisiz agrisiz kalkmayi nasip etsin Allah hepimize🤲
BabyHazel Minikannesi00 bende 4 gibi ciktim canim cok sukur iyi gecti agrim.yok suanlik 10 gini kaldircaklar yuruyus icin senin nasildi
askhuzur Minikannesi00 insalhh sag saglim kucaginiza alirsiniz sezaryanmi oldunuz kacinci gebeliniz benim suan ikinci sezaryanda cok korkuyorm
Minikannesi00 askhuzur ilk gebeliğin spinal sezaryen oldum canım ,korkma ameliyat ajı falan hiç zor değil ,sonrası senn çabana kalmış braz. Acıyo diyip yürümezsen falan kalırsın öyle
askhuzur Minikannesi00 ilkte evet biraz zorlandim 21 yasin da anne bilemedim smdi ikinciye hamileyim korkum ondan dolayi 😃