Bhrygz Hastane çok güzel bir hastane odaları Amerikan hastanesinden daha güzel zaten. Onunla kıyaslıyorum aynı şirketin hastanesi olduğu için. Çok temiz mükemmel bir hastane olduğunu düşünüyorum. Kardeşim lösemi tedavisi gördü 1 sene boyunca orada sürekli kaldı. Başta Amerikan hastanesindeydik daha sonra koç üni hastanesine geçtik. Çok memnun kaldık odaları çok havadar ve büyük