Annehissi2510 Kizlar benim esimin teyzesi 30 yaslarinda ve kadin yeni evlenmis adet duzensizligi var sonradan da prolaktin hormonu cikmis kadinin biraz internetten baktik yani sizden biraz bilgi istiyorum bu hormon hamile kalmayi engeleyebilirmi
mlsmrtgl Annehissi2510 hamile kalmaya engeldir . Prolaktin hormonu süt hormonudur . Yüksek olduğu durumlarda adet düzensizliği yapar . Bu yüzden gebe kalmak zorlaşır . Ama tedavisi mümkün ve basit . Değeri düştükten sonra gebe kalması kolaylaşır .
ipktos Annehissi2510 Süt oluşmasını sağlayan bir hormondur. Hamileliğe engel olduğunu sanmam ben emziriyorum vücudum doğal olarak o hormonu salgiliyor ama hamileyim 😅
Dilek0809 Annehissi2510 ilaçla düşürülmesi mümkün lakin öncesinde mutlaka bir endokrinoloji ile görüşmesi gerekiyor çünkü beyinden MR çekilip orada bir sokıntı olup olmadığı saptanıyor. Ben çok garantici olduğum İçin böyle yaptım sonra bir ilaç kullandım ve sıfırlandı değerim. Sonraki ay gebelik elde ettim. Bu hormon yüksekken vücut lohusa gibi oluyor.