Nn20 üzülmeyin. Ben de ilk 4 ay hiç bişey yiyemedim kilo verdim doktoruma da hep söylüyordum en sonunda dedi ki bak sen hiç bişey yemiyosun ama bebek büyüyor 😅😊 o senden ihtiyaçlarını alır merak etme kendini de üzme iştahın açılacak dedi. Gerçekten de dediği gibi oldu 4 ten sonra açıldı,kendinizi üzmeyin ilk aylar öyle oluyor.