Sudeninannesi Dün sabah spinal sezaryenLe doğum yaptım ama sütüm gelmiyo psikolojim alt üst çektiğim ağrılar bir yana yavruma mama verdiler çok kötüyüm allah rızası içim dua edin bana evladıma baktıkça içim yanıyor 😢🥺😢
Sevdaleo Sudeninannesi İnş Gelir canım sütün sıkıntı stres yapma bnm kardeşiminde öyleydi stress yapmıştı sütü kesildi sonra geldi az az ama şimdi çok iyi geliyor hoşaf bilirmisn sen cnm yapan varsa bol bol iç süt oluşumuna yarıyor🥰
Blackkcat Sudeninannesi canım sakin ol💜öncelikle Allah bağışlasın🤲🏻Sağlıkla büyüsün evladınız inşallah💙daha yeni yaptığınız için doğumu zamanla gelecektir damarlar yavaş yavaş açılır süt gelmese bile emzirin açılsın damarlar ve sakın mama verdiler diye üzülmeyin lütfen yeter ki yanınızda olsun bebeğiniz küveze girmiyorsa sarılık olmuyorsa zamanlada emecek sizi biraz sabır inşallah💕💕
Zuzuum Sudeninannesi hastaneden sağma makinesi iste sağ canım bebişin emme refleksi düşükse çekemiyodur daha sağma makinesiyle kanalları açar akışı hızlandırabilirsin bol su iç ve uyu dereotu hurma ye sütünü artırır bunlarda
Haticebulent Sudeninannesi canim dus aldin mi? Dus alıp göğüslerine masaj yap ve bol sıvı tüket bende de ablamda da duştan sonra hemen geldi süt. Sut yapıcı seyler tüketip stres yapmaman gerekli