Wonderanne Alyacaganim Allah bağışlasın hayırlı uğurlu güzel uzun bir ömrü olsun hayırlı bir evlat olsun InsaAllah 🌸🤗🤲🏻 neden erken doğum oldu birde durumu nasıl bebişin kuvez durumu var mı
Blackkcat Alyacaganim gözünüzaydın💜💜Sağlıkla büyütün inşallah,suyunuz ne kadar fazlaydı acaba,bebeğiniz küveze girdi mi😊çok sordum kusura bakmayın tekrar Allah bağışlasın inşallah🧿🧿💕💕
BabyHazel Nasildi sezeryan bende yarin oglende giricem korkuyorum :( atlatmissiniz ne guzel gecmis olsun artik kucaginizda meleginiz
Alyacaganim BabyHazel hic korkma canım bende cok korktum 2.sezeryanimdi ağlayarak girdim hiçte korktuğum kadar değilmiş bol bol dua et sadece
Alyacaganim Berra20 teşekkür ederim benim erken dogum riskim vardı birde 2.sezerysnim zorunlu olucaktı suyum fazla cıktı birde 3cm acilmam olunca alınca aldılar bi sorun yok yanimda misler gibi yatiyo
Sevdaleo Alyacaganim Saglikli olsun Bebislerimiz minikligini Anne sutuyle tamamlar cnm tekrar gozun aydin 😊🙏🏻
Alparslansmom Alyacaganim hayırlı olsun canım 🧿❤️❤️ Neden 36 haftalık yaptın doğumu bende 36. Haftadayım hemen almak istiyorum kucağıma. 😄