Sevdaleo Sekersizkola Bende 21 haftaligim oyle altta hissediyorum ve cok hafif tekmeliyir :)Bebek buyudukce dolasir artik yukarlarda :) Bazen Rahimin usttunde hissediyir genelde sagda ama bu aralar ortalarda asagida:)
Neslihankk Sekersizkola benimde 19.haftam o kadar assagida hissediyorum ki hapşırsam dogucak sanki 🤣🤭 doktorum 21.haftalarda yavas yavas yukarı çıkar merak etme sertleşme de oluyodu karnimda normal olduğunu söyledi 🤷🏻♀️🥰
Bahriye06 Sekersizkola 23+6 oldum halaa sol kasığımda hissediyorum baş aşağı duruyor ayaklar solda pozisyon hiç değiştirmiyor normal dedi dr
Sevdiss_17 Sekersizkola normal kuzum ben bazen resmen icten hisseidyorum yani sanki idrar kesemin oldgu taraflara vuruyo cok andir yukari cikiyo ama genelde kasiklarimda hissediyorum
Sevdaleo askhuzur Dokturuna sordun mu neden canm senin hafta bizden bide ileri bizde o haftalarda oldugumuzda endiselenmeyelim bari normal mi acaba :)
Blackkcat askhuzur bende 34+3 çoğunluk aşağılarda hissediyorum hala resmen kasıklarda kıpır kıpır baş aşaıda gelmiş duruşu acaip galiba benimkinin🤦🏻♀️Erken doğum olacak her an korkuyorum zaten,yukarlarda da çok acıtıyor kabburgalarımı😅
Sekersizkola Sevdaleo pazartesi detaylıya gidiyorum, orada sorucam, bi anda fark ettim biraz telaş yaptım sanırım
Sekersizkola Neslihankk teşekkürler, bi anda fark ettim hep altta olduğunu. Bir de alt tarafta bi kaç gündür ağrı var, o yüzden telaş yaptım sanırım
ipkklmn Sekersizkola 27 haftayım son 1 haftadır bende çok afedersiniz genital bölgemde hissediyorum bazen çıkacak gibi bazen göbek deliği hizasında bazen kaburga da falan hissediyorum. Doktora gitmeme 15 gün var erken doğum tehlikesine karşılık progestan kullanıyorum 2 aydır zaten şu an normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
bilgemom Sekersizkola Bizde 25.haftadayız geçen hafta doktora gittik daha ben sormadan ayakları aşağıda tekmeleri aşağıdan hissedersin normal korkma dedi😊
Glbgc Sekersizkola bende en baştan beri altta hissediyordum ve bebeğim hep aşağıdaydı erken doğum riskim vardı ama 38+4 olduk hala gelmeye hiç niyeti yok