Sinem33 Merhabalar ben 37 haftalık gebeyim medikal Park da GOP hastahanesinde doğum yapmak istiyorum son muaneye lerimm i de orda oldum sezeryan olacağım o hastahanede doğum. yapan varmı benim doktorum shahla hanım çok kararsız immm 😔😔😔😔😔
Alpay34 Sinem33 bende Çiğdem pulatuğluna gidiyorum ilk doğumum oradaydı ikinciye hamileyim yine orda yapıcam kısmetse
lavienrose Sinem33 ben de shahla hanima gidiyorum sezeryan icin fiyat aldınız mı? Ben genüz fiyat konusunu konusmadim