Adv sancı dediğiniz nasıl? Ben de 39+3 üm. Bu gece bebiş çok hareketli devamlı hareket halinde. Kasılma gibi de oluyo arada ama hareket de çok olunca ayırt edemiyorum. Karnımın altına da sancı giriyo ufaktan ama bağırsaklarım da hareketli gazdan mı oluyor diyorum. Ama uyumaya da döneniyorum acaba diye? Ayy nasıl anlıcaz başlıyor mu başlamıyor mu acaba?