Edaedaeda pet yara olunda daha çok yara yapıyor benimkini sıcakta mahvetmişti. Silikon kapaklar kurtarıcım oldu iyileşme süresi da çok uzardı onlar olmazsa. Krem içinde denemediğim ilac, krem, koca karı ilaçlar, bitkisel karışımlar denedim yaralar kapansın diye thiocillin kullandım Birde garmastan pomad Gögüs kremi biraz pahalı ama Allahım üretenden razı olsun agrısını alıyordu yoksa emzirirken ağlıyordum tepiniyordum resmen ağrıdan