Kızlar 36+5 oglumu kucagıma aldım cok sukur su azlıgından dolayı sezeryan oldum cok sukur hersey yolunda gıttı oglumu suan emzırmeye calısıyorum ama bu süreç daha zor 😑 sutum damla damla gelıyor sarı su seklınde ınsallah Oglumu doyurabılırım. Allahım ıstıyen herkese versin evlay cok guzel bır duygu 🤲🏻🤲🏻🤲🏻