Merhabalar @adm bu programı daha hamileliğimi öğrendiğim ilk haftalarda indirmiştim. Bununla beraber birçok programıda. Fakat onları bir hafta içinde silerken bu program hala duruyor. Hamileliğim boyunca her gün günde onlarca defa girdim buraya. Forumdakileri okudum yorum yaptım gece 12 olmasını bekledim. Gel gör ki doğum yapalı 1 ay oldu ve boşlukta kaldım. Benim gibi annelerinde olduğuna eminim. Programı biraz geliştirseniz yenidoğanlar hakkında da bilgiler olsa forumda bizler içinde öneriler olsa yenidoğanların gelişimleri hakkında gün ve gün olmasada en azından haftalık bilgiler olsa ne güzel olur diye düşünüyorum. Bizimde bebişlerin emmesi gazı hatta kakasının rengi hakkında konuşmaya ihtiyacımız var. Sesimizi duy, hamişlerin yanında olduğun gibi annişlerinde yanında ol 🙋🏻♀️🤱🏻 Sevgilerle 😊