İyi geceler BNde 38+5 günlük oldum 5 gün önce nişan geldi ama hala bişey Yok benimde adet sancısı gibi sancılarım çok oluyor ama geçiyor beklemekten yoruldum artık boşuna ümitlenme benim giibi geleceği Yok bu temmuz bebeklerinin 😄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️